Loghează-te
Creează un Cont Gratuit     Pachete

Încearcă acum MiniCRM gratuit

Ce este CRM?

Gestionarea Relațiilor cu Clienții


Ce este CRM?

CRM este mai mult decât un software. Este un mod de gândire ce accentuează importanța mentalității centrate pe client. Folosind un CRM, gestionarea clienților devine mai ușoară: în fiecare moment îţi poți transforma abonaţii newsletter-ului în clienţi, poţi să închizi mai multe vânzări sau să vinzi din nou celor care deja au cumpărat de la tine.


Ce este MiniCRM?

Un sistem de vânzări complet care automatizează procesul de vânzări într-un mod profesional; prioritizează oportunităţi, gestionează relaţiile cu clienţii şi procesele cu privire la problemele clienţilor. Toate datele înregistrate sunt accesibile în timp real de orice utilizator, iar tot istoricul clientului este înregistrat.


De ce MiniCRM?

Conectează MiniCRM cu alte aplicaţii sau software-uri. Gestionează relaţiile cu clienţii chiar şi atunci când eşti în mişcare - foloseşte MiniCRM pe smartphone sau tabletă. Aceste lucruri te vor ajuta să vezi cât de util este un CRM şi cât de mult îţi poate îmbunătăţi muncă. MiniCRM este un software complex care te ajută să devii mai bun decât concurența ta. O soluţie perfectă pentru cei ce-şi doresc un software uşor de folosit disponibil oriunde şi oricând. Este o alegere foarte bună pentru întreprinderile mici şi mijlocii sau alte companii.


Construieşte, gestionează şi consolidează relaţiile cu clienţii în mod profesional cu MiniCRM.


Sistem Central pentru Întreprinderile Mici

MiniCRM este o soluţie uşor şi rapid de implementat şi reprezintă un software central pe lângă cel de gestiune a stocului sau de înregistrare a timpului de lucru. Gestionează-ţi relaţiile cu clienţii în MiniCRM: înregistrează toate datele şi sarcinile atribuite unui client. Exploatează-ți potenţialul de reseller: vezi în istoric cine a cumpărat ce de la tine şi de ce anume este interesat.

Emite facturi, trimite newslettere, gestionează problemele şi comenzile clienţilor în MiniCRM. Câştigă mai multe venituri de la acelaşi număr de oportunităţi - sistemul îţi arată oportunităţile cu cel mai mare potenţial şi le afişează sarcinile în funcţie de importanța acestora.


Motor de Vânzare pentru Întreprinderile Mijlocii

Sistemul tău ERP este foarte bun pentru managementul inventarului sau a guvernării corporative. Cu toate astea, câteodată nu este foarte clar ce se întâmplă cu clienţii tăi. Integrează-ţi sistemul ERP cu MiniCRM şi vei avea toate informaţiile legate de client într-un CRM. Poţi mereu să ştii ce sarcini au de îndeplinit colegii tăi şi dacă au fost îndeplinite cu succes. Economiseşte timp automatizând sarcini repetitive.

Exploatează-ţi potenţialul ascuns - după calificare, sistemul îţi arată oportunităţile cu cel mai mare potenţial şi le afişează sarcinile în funcţie de importanța acestora.


Management Central pentru Companii

Integrează-ţi ERP-ul cu MiniCRM pentru a face munca reprezentanţilor de vânzări mai eficientă. Sistemele tale se potrivesc perfect pentru a gestiona contracte şi procese interne. Cu toate astea, chiar dacă sunt complexe, nu sprijină corespunzător munca zilnică a unui reprezentant de vânzări.

MiniCRM face gestionarea sarcinilor uşoară şi îţi stochează istoricul complet al clientului. Face managementul oportunităţilor transparent, ţi le arata pe cele cu cel mai mare potenţial şi îţi afişează sarcinile în funcţie de importanța acestora.

Noi funcţii sunt disponibile constant în sistemul tău. MiniCRM este pregătit şi pentru soluţii unice - dacă ai anumite preferinţe speciale, suntem aici pentru a găsi cea mai potrivită soluţie pentru tine.

Automatizare Vânzări »