Loghează-te
Creează un Cont Gratuit     Pachete

Încearcă acum MiniCRM gratuit

Cum ajută MiniCRM Reprezentanții de Vânzări?

Vinde mai repede. Vinde mai inteligent. Vinde mai mult.


Închide ofertele eficient: follow-up automat cu MiniCRM.


Urmărind sarcinile cu ușurință?

Creează o sarcină pentru tine - chiar și cu câteva luni în avans. În acest mod dacă vei avea o întâlnire în 6 luni vei ști exact la ce ai convenit anterior cu clientul.

Pont: Atribuie sarcini specifice colegilor prin care aceștia pot ajuta clienții.


Cât de serioasă este sursa ta?

MiniCRM categorizează și califică automat sursele tale pentru ca tu să știi cine necesită o mai mare atenție, și cine e posibil să devină client.

Pont: Adună date în MiniCRM cu privire la tipul de sursă cu care te confrunți, pentru a vedea dacă aceasta a cumpărat deja ceva, iar în acest caz ce anume a cumpărat.


Transformând mai multe surse?

Adună informații personale despre sursele tale în MiniCRM. Dacă sursa ta se simte ca un VIP este mai probabil să cumpere de la tine.


Comunicare eficientă?

Adună datele clienților în MiniCRM. Colegii tăi vor putea vizualiza aceste date în timp real; în acest fel oricine poate să vadă, de exemplu, numărul de telefon al unui client.

Pont: Chiar dacă ești pe drum, introdu datele clienților tăi în MiniCRM de pe smartphone-ul sau tableta ta; în acest fel nu vei pierde nicio informație importantă.


Înlocuindu-ți colegii?

Filtreză cardurile colegilor pe care trebuie să îi înlocuiești pentru a vedea sarcinile lor de zi cu zi. În acest fel vei ști exact ce ai de făcut, și vei fi capabil să ajuți orice client care te sună pe neașteptate.


Prea multe sarcini repetitive?

Folosește secvențele de follow-up. Trimite o notificare partenerilor cu privire la viitoarea voastră întâlnire sau o notificare de plată clienților tăi.


Multe rapoarte de scris?

Verifică-ți eficacitatea muncii cu rapoartele în timp real din MiniCRM.


De ce MiniCRM?

În calitate de Reprezentant de Vânzări, sarcina ta cea mai importantă este să îți convingi sursele că au nevoie de produsul tău. Munca ta este extrem de importantă întrucât veniturile companiei depind de tine.

Grupează-ți sursele pentru a ști cine este un posibil cumpărător și cine necesită atenție specială. Verifică la ce anume ai convenit ultima dată când ai vorbit cu un client, ce a cumpărat acesta, sau ce produse îl interesează. Trimite notificări automate acelor clienți care nu au răspuns ofertelor tale sau care nu au plătit încă sau ajută-i să ia o decizie sau să cumpere.

Cum ajută MiniCRM Profesioniștii în Marketing? »