Loghează-te
Creează un Cont Gratuit     Pachete

Încearcă acum MiniCRM gratuit

Automatizarea vânzărilor pentru profesioniști

Gestionează-ți clienții. Mărește-ți veniturile și vânzările eficient.


Clienți și sarcini

Toți clienții într-un singur sistem - accesibil oricând, oriunde. Sistem actualizat cu un istoric complet al fiecărui client.


Organizat într-un mod automat

Prin gestionarea sarcinilor, oportunitățile si clienții sunt mutați mai departe în mod automat în procesul de vânzări.

Notificările te ajută să îți amintești ce ai de făcut, și să fii sigur că nu iți vei uita niciodată clienții.


Istoricul complet al clienților

Acțiunile viitoare, sarcinile deja finalizate, notificările, modificarea cardului unui client, e-mailurile și documentele atașate sunt aranjate în ordine cronologică. Sincronizează-ți sarcinile cu smartphone-ul tău și cu Calendarul Google.


Carduri personalizate

Păstrează orice informație importantă despre clientul tău în MiniCRM. Nu ai nevoie de un programator pentru a adapta sistemul nevoilor tale.

Creează filtre în funcție de datele clienților tăi pentru a trimite e-mailuri sau sms-uri listelor specificate, sau încarcă datele clienților în Foile de Calcul Google pentru a le analiza în detaliu.


Formulare web pe site-ul tău

Sursele sunt adăugate direct de pe pagina ta web în MiniCRM. Vei primi un e-mail de notificare și după vei putea începe secvențele de follow-up. Nicio sursă nu va mai fi uitată.

Utilizând integrarea Google Analytics, vei vedea ce campanii generează mai mulți clienți.


Procese automate

Setează secvențe de follow-up pentru a trimite sms-uri și e-mailuri, sau atribuie sarcini în mod automat colegilor folosind șabloane.

Dacă un client rămâne blocat în procesul de vânzări, repr. de vânzări responsabil pentru acel client va primi un e-mail de notificare.


Rapoarte realizabile

Nu doar numere și liste. Folosind rapoarte este ușor să analizezi performanța vânzărilor și să decizi ce acțiuni trebuie luate pentru a mări eficiența lor.

Fiecare proiect aparține unei persoane responsabile pentru acel proiect. Verifică rata de închidere a proiectelor pentru fiecare persoană din vânzări. Consultă rapoartele privind pașii procesului de vânzare (unde clienții s-au blocat), clienții cheie, sau campaniile care generează cele mai mari venituri.

Automatizare Marketing »